Profilbild på Mats Fred. Foto.

Mats Fred

Biträdande universitetslektor

Profilbild på Mats Fred. Foto.

Lärande genom temporär organisering : projekt, piloter och experiment i Malmö stad

• Mats Fred
  • Dalia Mukhtar-Landgren

Summary, in Swedish

I rapporten ”Lärande genom temporär organisering – projekt, piloter och experiment i Malmö Stad” analyseras förutsättningarna för att främja organisatoriskt lärande genom temporära organisationer, såsom piloter, testmiljöer, och projekt, inom Malmö stad.

Avdelning/ar

• Statsvetenskapliga institutionen