Mi Lennhag

Doktorand

Mi Lennhag

Vad händer med Ryssland efter Putin?

• Mi Lennhag
  • Vilhelm Konnander

Summary, in Swedish

Putin lever inte för evigt, men dagens Ryssland är uppbyggt kring Putin som ledaren. Sovjettidens så kallade ”kremlologi” – att omvärlden spekulerar och ibland försöker tyda tecken som inte finns – kan märkas även i dag. Det är väldigt svårt att föreställa sig Ryssland om fem år, både för ryssar och för andra, skriver Mi Lennhag, Östeuropaexpert vid Lunds universitet och Vilhelm Konnander, säkerhetskonsult.

• Statsvetenskapliga institutionen

2019-12-28