Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Holdo2

Markus Holdo

Docent | Universitetslektor

Holdo2

Critical Reflection : John Dewey’s Relational View of Transformative Learning

Författare

  • Markus Holdo

Summary, in Swedish


Avdelning/ar

  • Statsvetenskapliga institutionen

Publiceringsår

2023

Språk

Engelska

Sidor

9-25

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of Transformative Education

Volym

21

Issue

1

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

SAGE Publications

Ämne

  • Political Science

Nyckelord

  • John Dewey
  • critical reflection
  • transformative education
  • democracy
  • university
  • higher education

Aktiv

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1541-3446