Aggestam om genus och fredsförhandlingar vid Monash University

OUTREACH: Karin Aggestam höll ett föredrag om ”Gender and peace negotiation” vid Monash University, Melbourne, Australien onsdagen den 10 maj.

Karin Aggestams personliga sida här på Statsvetenskapliga institutionens webbplats.

Monash GPS (Gender Peace & Security) Centre

Från webbplatsen för Monash GPS Centre:

"Monash Gender, Peace & Security is a group of policy and community engaged scholars whose research is focused in the field of gender, peace and security. We seek to use our research to inform scholarly debate, policy development and implementation, public understanding about the gendered politics of armed conflict and the search for peace."