Tony Ingessons och Niklas Altermarks avhandlingar spikade!

Spikningen av Tony Ingessons avhandling "The Politics of Combat: the Political and Strategic Impact of Tactical-Level Subcultures, 1939-1995" och av Niklas Altermarks avhandling "After Inclusion: Intellectual Disability as Biopolitics" ägde rum fredagen 29 april, kl. 15.00 i Edens foajé.

Tony Ingessons disputation äger rum den 13 maj kl 10.15 i Edens hörsal, Paradisgatan 5, Lund (opponent: Professor Jan Ångström, Försvarshögskolan).

Niklas Altermarks disputation äger rum den 20 maj kl 10.15 i  Edens hörsal, Paradisgatan 5, Lund (opponent: Professor Dan Goodley, University of Sheffield, UK).

Tony Ingessons personliga sida

Niklas Altermarks personliga sida